Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Furnizor unic pentru flota nationala Waberer’s

Dupa ce a experimentat inca din 2010 beneficiile aduse de sistemul WebEye de monitorizare a flotei – in special de functiile de masurare a consumului de carburant, comunicare, identificare a containerelor, masurare a temperaturii din spatiul de marfa si de verificare a duratei de functionare a agregatelor – Waberer’s a decis sa-l implementeze pentru 1.100 dintre camioanele sale din Ungaria, iar instalarea etapizata s-a incheiat in aprilie 2017. Spre deosebire de flota internationala a operatorului maghiar, cea din tara de origine necesita servicii mai complexe, deoarece se ocupa si cu livrarea/transportarea de produse alimentare si farmaceutice, unele dintre ele cu valoare mare sau sensibile, astfel ca se monitorizeaza si temperatura incarcaturii, folosind un senzor pentru fiecare compartiment.
 

Deci cu atat mai mult a fost nevoie de o solutie complexa, cu beneficii dovedite deja, unele dintre ele chiar unice pe piata.

Pana la semnarea acestui contract Waberer’s folosea solutiile oferite de Secret Control, dar de acum WebEye este singurul furnizor de solutii telematice pentru flota interna. Iar organizarea managementului flotei cu un singur serviciu telematic are ca scop principal imbunatatirea si eficientizarea proceselor, deoarece lucrul in paralel cu mai multe sisteme presupune un volum suplimentar de munca.
In ceea ce priveste flota internationala Waberer’s, care numara 3.400 de autovehicule, plus 600 ale unui partener contractat, deocamdata nu s-a trecut la schimbarea furnizorului de telematica.
La licitatia pentru cele 1.100 de sisteme au fost invitati sase furnizori maghiari si cinci internationali, iar procedura a inclus trei runde, din care in primele doua s-a pus accent pe servicii si capabilitati si in a treia s-a discutat despre pret, „deci calitatea a fost elementul decisiv“, asa cum a tinut sa sublinieze Károly Deszpot, CEO WebEye Ungaria.
In acest domeniu nu se fac de obicei licitatii sau, chiar daca unele companii le organizeaza, in majoritatea cazurilor se transforma in discutii si negocieri directe cu posibili furnizori, deoarece toti ofera functionalitati speciale, pe langa cele standard. Iar schimbarea furnizorilor se face in functie de evolutia cerintelor clientilor, fie pe fondul cresterii flotei, fie pentru ca s-a schimbat tipul de activitate sau ca un anumit proces de optimizare impune folosirea unor servicii mai bune.
Principalele asteptari pe care operatorul maghiar de transport le-a avut de la sistemul telematic pe care urma sa-l aleaga au fost legate de usurinta in utilizare, deoarece soferii lucreaza zilnic cu el ore intregi, si vizibilitatea foarte buna a informatiilor. La acestea se adauga rapoartele pe care managementul companiei le poate obtine, integrarea cu noul ERP si mai ales costurile la care se pot realiza acestea, dar si experienta furnizorului cu serviciul maghiar de taxare a folosirii infrastructurii rutiere si reteaua de care dispune acesta – deoarece era nevoie de tehnicieni in intreaga tara pentru ca …

Articole similare