Dan Stanciu (Electrostanciu) s-a declarat incantat de buna organizare a evenimentului si de sistemele interesante care au putut fi testate cu aceasta ocazie, marturisind ca punctul de maxim interes a fost insa transmisia automatizata I-Shift. „Eu am in parc 12 basculante, toate cu cutie manuala, si de aceea am dorit sa ma documentez mai mult despre modul de exploatare si beneficiile transmisiei simple automate. Tocmai am achizitionat trei autocamioane FMX Euro 6 de 420 CP cu cutie manuala, dar daca as fi participat inainte la acest eveniment nu as fi cumparat decat cu cutie automata. Momentan nu doresc sa mai investesc in flota, ci intentia mea este sa-mi innoiesc parcul, sa vand din cele vechi si sa achizitionez altele noi.”
Compania transporta agregate pentru lucrarile la drumuri, lucrand, din vara anului trecut, ca subcontractor la Lotul II al autostrazii de la Turda la Sebes. „Contractul este pana la finalul lucrarii, insa totul depinde de plati, de cat de mult se intarzie cu ele.“
Tot I-Shift a reprezentat „statia de interes” si pentru Andrei Varga, managerul Nyuszico, care detine trei autocamioane, un autotractor cu semiremorca basculabila si doua basculante 8×4, toate Volvo. „M-ar interesa sa achizitionez o basculanta 8×4 cu tractiune fata, insa nu stiu exact cum se comporta transmisia automata in situatii speciale”, a spus Andrei Varga, care a apreciat evenimentul Volvo tocmai pentru ca a inclus si o sesiune teoretica in care personalul Volvo a explicat modul in care functioneaza diferitele sisteme testate. „Mi-a placut si Directia Dinamica pentru punti fata duble, insa, pentru a ne face o idee cat mai buna asupra avantajelor, vehiculele ar fi trebuit sa fie incarcate la capacitate maxima”, a opinat managerul Nyuszico, firma care activeaza tot in zona Clujului, pe segmentul rezidential. „Piata de constructii pe care activez se tot extinde, este tot mai mult de lucru. Detinem balastiere si producem agregate pe care le trimitem in santiere“.
„Am condus o basculanta echipata cu transmisie automata noua, care mi s-a parut extraordinara, e ceva ce si noi am avea nevoie in santier”, a declarat Iosif Szabo (Dane Transcom). „Vehiculele prezentate au fost bine echipate, corespunzator nevoilor noastre.” Compania are o flota formata din 12 autocamioane (trei Volvo si noua Scania), doua cu patru axe, restul articulate. „Avem lucrari numai la infrastructura mare (calea ferata si autostrazi), iar anul acesta, din pacate, lucrurile merg destul de prost, avem de lucru cu intreruperi. Sunt probleme si cu plata, deoarece se intarzie, noi mergem pe linia de credit, altfel nu am putea sa functionam.“