Prezent pentru a opta oara consecutiv la IAA Hanovra, TimoCom a ales pentru editia din acest an promovarea sistemului Augumented Logistics, care se adreseaza pietei europene de logistica. Tot cu aceasta ocazie, furnizorul german a lansat noul logo Smart Logistics.
TimoCom si clientii sai modeleaza si digitalizeaza in mod sustenabil bransa logisticii de mai mult de douazeci de ani. Acum, compania intra intr-o noua faza de dezvoltare si de transformare. La baza acestor schimbari se afla o viziune si o misiune reinnoita, care vizeaza o lume fara provocari logistice. In acest sens, TimoCom isi propune sa creeze o logistica inteligenta, sigura si simpla. Iar aceasta orientare strategica se reflecta in noua imagine a marcii.
Care sunt, insa, factorii relevanti ai acestei transformari?
Sistemul Smart Logistics
„TimoCom a devenit in timp mai mult decat o bursa de transporturi sau o platforma destinata exclusiv transporturilor. Sistemul Smart Logistics reprezinta suma unor numeroase aplicatii, servicii si interfete. Din punct de vedere tehnic vorbim despre servicii Micro sau REST, Docker-Container si instrumente de orhestrare ca Kubernetes. In corelatie cu Continuous Integration si Continuous Delivery, precum si cu procesele noastre de dezvoltare agile, avem posibilitatea de a reactiona foarte eficient la provocarile de pe piata“, a declarat Ansgar Max, director IT TimoCom, explicand trecerea de la bursa de transporturi la un sistem care va deschide noi drumuri pentru viitorul logisticii.
Pentru TimoCom, sistemul Smart Logistics reprezinta urmatoarea faza logica, prin care clientii sai pot profita de servicii inteligente.
Augmented Logistics pentru viitor
TimoCom a devenit cunoscut de mai multi ani ca fiind legatura dintre „marfuri si capacitatile de transport“. Clientii se vor bucura in continuare de plusvaloarea si avantajele oferite de cea mai mare bursa de transport din Europa. „Augmented Logistics” promite in plus, la peste 127.000 de utilizatori, mai multa flexibilitate si eficienta in sustinerea proceselor logistice. Purtatorul de cuvant al firmei, Gunnar Gburek, explica termenul folosit de TimoCom pentru noua orientare strategica: „Ne concentram in permanenta asupra automatizarii proceselor logistice si integrarii simple a clientilor in sistemul nostru. «Augmented» inseamna «extins», «imbunatatit», «marit». Fiecare noua etapa de dezvoltare a sistemului face ca procesele clientilor nostri sa devina mai inteligente si, astfel, acestia isi pot mari in continuare avantajul concurential. Pentru TimoCom aceasta inseamna ca in centrul atentiei se vor afla in viitor si mai mult dezvoltarea sistemului Smart Logistics si integrarea in retea a clientilor.“
Logo flexibil si imagine noua a marcii
Noul logo flexibil vine in completarea noii imaginii a marcii la nivel vizual. „Noua sigla simbolizeaza constiinta noastra de sine ca lideri de piata si deschizatori de drumuri in domeniul IT al logisticii. De aceea ne-am decis pentru un design modern si flexibil. Dorim sa reprezinte diversitatea si dinamica de la TimoCom, din domeniul logisticii si a celor peste 40.000 de clienti ai nostri“, a precizat Pélagie Mepin, director de marketing. Logo-ul flexibil faciliteaza practic comunicarea mai precisa si mai specifica intre TimoCom si clienti.
Noua imagine a marcii TimoCom a fost lansata oficial la IAA 2018. La targ, vizitatorii au aflat toate detaliile noii strategii TimoCom si s-au putut informa despre numeroasele posibilitati oferite de sistemul Smart Logistics.