Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Distributia grea incepe sa beneficieze de electrificare

Unii constructori de camioane se pot mandri deja cu rezultatele testelor in care au folosit vehicule hibrid in mod electric in centrele oraselor, iar asta constituie un argument pentru inceperea producerii de utilitare complet electrice, pe baterii, in distributia urbana. Pe termen lung va fi posibil si un trasport sustenabil cu vehicule grele, a caror incarcare se va face plug-in, la pantograf sau in miscare pe drumuri electrificate.
 
Anul acesta Renault Trucks va livra 20 de camioane electrice D Wide Z.E. de 26 t catre grupul Carlsberg, pentru a fi operate de subsidiara elvetiana a acestuia, fabrica de bere Feldschlösschen. Noul contract este o confirmare a preocuparii pe care producatorul francez o are in ceea ce priveste mobilitatea electrica si rolul ei in imbunatatirea calitatii vietii in centrele oraselor, dar si in scaderea emisiilor de CO2, si, asa cum declara Bruno Blin, presedintele Renault Trucks, „este prima comanda de aceasta anvergura in Europa. Ea demonstreaza clientilor ca sectorul transporturilor trece printr-o transformare majora si reflecta o realitate industriala si comerciala: camioanele noastre electrice Renault Trucks ies de pe liniile de productie si vor fi pe soselele europene in cateva saptamani.”

Articole similare