Mercedes-Benz Vans a prezentat noile Vito si eVito Tourer in premiera mondiala, pe 10 martie, in cadrul unei lansari digitalizate. Producatorul german a facut un upgrade modelului sau usor, care a primit si versiunea electrica. Vanzarile incep in aprilie pe piata germana pentru motorizarile clasice, in timp ce varianta cu propulsie electrica este disponibila din vara.
Decizia producatorului german de a organiza o lansare web a avut la baza preventia pentru evitarea raspandirii coronavirus, virusul care a dus la anularea mai multor evenimente auto-moto importante, inclusiv Salonul Auto de la Geneva. Inaintea de prezentarea celor doua noi modele, Marcus Breitschwerdt, Head of Mercedes-Benz Vans, a punctat faptul ca divizia de vanuri a avut cateva puncte de varf in 2019, unul dintre acestea fiind recordul in materie de vanuri comercializate, 440.000 de unitati la nivel mondial, ceea ce face ca „2019 sa fie al saptea an de crestere consecutiva: in Germania am comercializat peste 120.000 de unitati, o crestere de 13%. Am observat cresteri importante in Marea Britanie, de la 10% pana la 44.500 de vanuri vandute. In total, in UE am vandut circa 300.000 de unitati, o crestere de 7%. Cea mai mare crestere insa a fost in SUA, cu 18%, pana la peste 45.000 de unitati“, a declarat oficialul Mercedes-Benz Vans. Breitschwerdt a amintit si de lansarea noului V-Class, acest MPV care „a redefinit standardul in segment si a ridicat stacheta“, in special in ceea ce priveste designul, confortul, versatilitatea, eficienta si, nu in ultimul rand, siguranta. De asemenea, in august anul trecut, compania a lansat EQV – primul sau Multi Purpose Vehicle premium electric. Iar ofensiva electrica a continuat si in decembrie cu noua serie eSprinter.