Scania a organizat in februarie, la Amsterdam, la capatul mai multor schimburi de pareri si experiente avute in prealabil, o intalnire in cadrul careia directorii regionali ai companiei de finantare captive au discutat inclusiv despre modul in care Pachetul Mobilitate va afecta industria de transport, firmele din domeniu, si implicit si producatorii de camioane, si despre ce strategii pot fi adoptate de Scania Credit pentru a anticipa miscarile de pe piata. Concluzia de baza a fost ca, indiferent cum va arata forma finala a Pachetului, transportatorii vor fi sustinuti total, oricare va fi abordarea particulara a fiecaruia pentru a-si continua activitatea si dezvoltarea dupa intrarea in vigoare a noilor masuri.
Deoarece in aceasta industrie multe dintre active sunt finantate, societatile de profil sunt un partener important al transportatorilor, iar din discutiile purtate cu ei pana acum, indiferent de tara lor de origine, reiese ca au solicitari diferite, „astfel ca aceasta intalnire a avut tocmai rolul de a coagula, in cadrul Scania, o strategie care sa anticipeze efectele Pachetului Mobilitate si care sa ne permita sa ne pliem exact pe cerintele fiecaruia“, explica Ion Iancu, regional manager Scania Credit Black Sea Unit.