Fiat a lansat anul acesta noul Doblò Cargo, caracterizat acum prin design inovativ si dimensiuni mai generoase ale spatiului de marfa. In Romania, noua utilitara este disponibila in trei versiuni de echipare – Business Confort (3,4 m3), Maxi Confort (4 m3) si Maxi XL Confort (5 m3) – iar preturile incep de la 10.770 de euro + TVA pentru propulsorul pe benzina si de la 11.922 de euro + TVA pentru motorizarea 1.3 Multijet de 90 CP. Garantia oferita de dealerii Autoitalia este de trei ani, in limita a 250.000 km, si prin oferta de finantare Impuls Leasing clientii pot beneficia de dobanda de 0%.
Noul Doblò Cargo este acum mai original datorita reinnoirii partii frontale, a grupurilor optice integrate, a jantelor de aliaj si a blocurilor optice posterioare, a geamurilor mai mari si a noii culori Grigio Scuro.
Dar noutatile nu se remarca doar la exterior: interiorul si panourile portierelor au fost redesenate, pentru un plus de confort, plansa de bord si volanul au fost recreate, pentru mai multa ergonomie, iar instrumentarul de bord a fost si el innoit, pentru o interactiune usoara si intuitiva. In plus, torpedoul permite acum soferului sa aiba totul la indemana, iar numeroase alte detalii imbunatatesc si ele experienta de condus.
Doblò Cargo este construit, asa cum declara reprezentantii producatorului italian, pe o platforma care a doborat numeroase recorduri, fiind cel mai incapator furgon din categoria sa – pana la 5 m3 volum util si pana la 960 kg sarcina utila in versiunea Maxi XL – si adaptandu-se la transport de marfa, transport de persoane sau transport combinat, prin versiunile sale contructive Combi&Combi Maxi (pentru transport mixt), Work-up (cu bena) si Sasiu, care permite o gama larga de carosari.
Noua utilitara este disponibila cu motoare Euro 5+ si Euro 6, oferite in doua variante. Multijet este o tehnologie care foloseste un control electronic pentru a diviza injectia principala in mai multe injectii mai mici, obtinandu-se o combustie silentioasa, emisii reduse si performante crescute, adica randament foarte bun, consum mic, costuri de intretinere scazute si o durata de utilizare record. Iar Multijet II este o tehnologie implementata in 2009, care a capatat o flexibilitate extraordinara prin mentinerea si dezvoltarea injec- toarelor electro-hidraulice si care a dus la …