Eurocargo acopera gama de la 7,5 la 19 t si este disponibil cu trei tipuri de cabina (de zi, de dormit si pentru echipaj), doua inaltimi de acoperis si o gama larga de rapoarte de transmisie, sarcini utile si puteri maxime oferite de motoarele Tector cu patru cilindri (3,9 l) sau sase (5,9 l), cu injectie Common Rail si puteri maxime de 140, 160 si 182 CP, respectiv 217, 251, 280 si 300 CP. Cuplurile maxime ale celor doua propulsoare sunt cuprinse intre 460 Nm la 1.200-2.100 rpm si 1.050 Nm la 1.250-1.900 rpm, valori care garanteaza un nivel inalt de elasticitate, mai putine schimbari de trepte si consum redus. Pentru a imbunatati performanta si sarcina utila, cutiile de viteze manuale ZF sunt acum mai usoare si perfect sincronizate, garantand o cuplare foarte buna, in orice configuratie (cu cinci, sase sau noua trepte).
Pe langa cutiile manuale, ZF a dezvoltat pentru Iveco si o cutie robotizata Eurotronic ZF cu sase trepte, oferita standard pe piata britanica, care permite controlul electronic al ambreiajului. Ambele cutii de viteze ZF sunt echipate cu Servoshift, folosind un ulei semi-sintetic ZF-Ecofluid-M care necesita schimbarea la intervale de pana la 300.000 km.
Proiectat sa functioneze in orice conditii, pe orice tip de teren, de la drumuri neamenajate la off-road extrem, Trakker, din gama 18-72 t, dispune de doua motoare (Cursor 8 si 13) Euro 5 si doua cabine (AD si AT). Versiunile autosasiu sunt oferite in configuratii 4×2, 4×4, 6×4, 6×6 si 8×8, cu puteri de la 310 la 500 CP, in vreme ce pentru tractoare configuratiile disponibile sunt 4×2, 4×4, 6×4 si 6×6, cu puteri cuprinse intre 360 si 500 CP. Trakker are transmisie manuala cu 16 trepte de viteza, ZF Ecomid pentru Cursor 8 de 270 si 310 CP si Ecosplit pentru Cursor 8 de 352 CP si Cursor 13 (410, 450 sau 500 CP). Optional este disponibila cutia de viteze automatizata EuroTronic cu 12 trepte. Cabina de zi este scurta, cu acoperis coborat, in vreme ce AT este o cabina pentru misiuni care solicita ca soferul sa ramana la bord in timpul noptii, fiind disponibila cu acoperis normal sau inaltat.
Stralis este oferit cu trei tipuri de cabina: Active Day, ideala pentru distributie urbana si regionala, Active Time, pentru distante lungi sau medii, si Active Space (AS3), care ofera un confort maxim soferilor de cursa lunga. Stralis poate fi echipat cu motor Cursor 8 (care dezvolta 310, 330 sau 360 CP), Cursor 10 (420 sau 450 CP) si Cursor 13 (500 sau 560 CP). Motorul de 560 CP de 13 l, cu sase cilindri si patru supape pe cilindru, dezvolta un cuplu maxim de 2.500 Nm. Stralis este disponibil cu trei cutii de viteze: manuala ZF, cu noua sau 16 viteze, automata Allison, recomandata in trafic cu multe porniri/opriri, si Eurotronic, automatizata, cu 12 trepte de viteza, ajunsa la generatia a doua, adaptata motoarelor Euro 4 si 5. Camionul este echipat cu sisteme moderne de siguranta, cum ar fi: ACC 2 (Autonomous Cruise Control) cu radar frontal pentru a citi viteza relativa a vehiculelor din fata si a asigura distanta optima, Active Lane Departure Warning, care foloseste camere frontale pentru a ajuta vehiculul sa-si pastreze directia de mers, si ESP.
Iveco propune si tractorul usor Stralis AS 440 S 36 T/P (SL), care cantareste 6.000 kg in varianta cu cabina de dormit, deci cu circa 500 kg mai putin decat un autotractor obisnuit. Camionul se preteaza la transport de lichide si pulberi alimentare, ciment, produse petroliere sau la distributia de produse alimentare. In cazul in care se opteaza pentru cabina de zi, greutatea mai scade cu 110 kg. Pentru o sarcina utila mai mare, Stralis AT/AD 440 S 36 poate adauga T/P-SL la kilogramele finale, un sistem electronic pentru afisarea sarcinilor curente pe axa. Iveco ofera la aceasta categorie de vehicule un sistem de franare electronica (EBS), ESP, Hill-Holder, Lane Keeper pentru asistenta la pastrarea benzii de rulare, ACC si monitorizarea presiunii din pneuri, TPM. Iar pentru cei interesati exista si varianta CNG, cu gaz natural.
In plus, pana la noua generatie Stralis, Iveco a lansat in 2010 Ecostralis, o varianta Stralis AS, AD sau AT, dotata cu transmisii noi, optimizate, pentru un consum redus de combustibil, si control permanent al presiunii din pneuri. Este, asa cum apreciaza reprezentantii companiei, camionul cel mai rentabil si durabil din categoria sa, deoarece are pneuri speciale, cu rezistenta mica la rulare, si caracteristici aerodinamice bune. Motoarele Cursor 10 de 420 si 460 CP sau Cursor 13 de 500 CP corespund normelor EEV.