Lansat in vara anului trecut, noul Iveco S-Way, un camion dedicat transportului pe distante lungi, a impulsionat si investitiile producatorului in dezvoltarea si regandirea retelei locale de vanzari in termeni de performanta, dar si de specializare. Practic, unul dintre planuri este sa ofere mai multa autonomie retelei comerciale Iveco Romania, bazata pe o atitudine noua de partener al clientului mai degraba decat de simplu furnizor, cu o adaptare specifica misiunii fiecaruia. Astfel, reteaua va fi simplificata, iar partenerii vor avea mai multa putere, ceea ce vine la pachet cu cresterea angajamentelor in acord cu strategia brandului.
Noua structura a retelei de dealership vine cu beneficii financiare, autonomie, dar si mai multe responsabilitati. „Nu va fi un efort financiar sustinut doar de dealer, ci va exista si o perioada de remodelare pe care Iveco Romania o va subventiona, si avem Incredere ca dupa aceea partenerii nostri vor avea o crestere independenta“, a explicat Vincenzo Nicolo, business director Iveco Cehia, Slovacia si Romania. „Practic, planul este ca reteaua comerciala Iveco sa fie specializata pe game de produse. Vom avea un specialist pentru vehicule grele, care va asigura interfata comerciala atat pentru S Way, cat si pentru gamele de constructii T-Way si X-Way“, a punctat acesta.