Renault are in Europa 14 centre industriale, din care 10 si pentru vehicule comerciale. Uzina din Batilly este cea mai mare fabrica din lume destinata modelului Master. Aici se produce in special modelul PH2 (faza a doua), in apropierea centrului de transformare a vehiculelor Renault Tech, infiintat in urma cu zece ani deoarece, oricat de mare ar fi gama de configuratii in care sunt disponibile utilitarele producatorului francez, tot nu se poate raspunde din fabrica unor cerinte particulare ale clientilor finali.
Fabrica SOVAB Batilly are circa 2.700 de angajati, din care 10% sunt femei, 370 de angajari fiind realizate in ultimii patru ani, din care 109 pentru ucenici. Muncitorii sunt formati la un ansamblu de pupitre pe care se pot face toate operatiunile – sudura manuala, interventii la partea pneumatica sau la sistemele de siguranta, manipulare a pieselor grele etc.
84% dintre furnizorii de componente sunt din Franta, numarul total de locuri de munca indirecte create de Renault fiind de circa 5.900. La intrarea pe linia de productie piesele se testeaza prin sondaj in doua ateliere speciale, unde se fac masuratori care sa le garanteze conformitatea si pozitia geometrica buna a ansamblului. De-a lungul intregului proces de productie se mai fac si alte verificari de subansamble sau verificari cu ultrasunete ale punctelor de sudura, se regleaza paralelismul rotilor, iar la final vehiculele sunt analizate vizual dupa criterii definite dinainte, se repereaza defectele si, acolo unde este cazul, se retuseaza finisarea.
Piesele sunt aduse in carucioare la posturile de lucru unde trebuie asamblate si, pentru ca operatorii sa isi gestioneze corect activitatea, primesc ordinea in care trebuie ele montate.