2020 este un an al investitilor in flota pentru Yusen Logistics, in special in vehicule CNG, desi anul se anunta dificil de prognozat, „comportamentul consumatorilor fiind diferit de la zi la zi“. Incepand cu acest an, compania a facilitat si organizarea transportului intermodal al containerelor frigorifice din Portul Constanta.
Furnizorul de servicii logistice 3PL detine o flota proprie ce numara 75 de semiremorci frigorifice de 20 t, pe care doreste sa o suplimenteze in acest an cu inca 10 unitati, si alte 20 de unitati de 3,5 t. Planul de investitii pentru 2020 include si achizitia de 15 unitati pe gaz natural comprimat (CNG) cu MTMA intre 3,5 si 7,5 t, pentru distributia de proximitate. Asta pentru ca, remarca reprezentantii Yusen, exista un interes din partea clientilor pentru transportul eco-friendly, dar acest beneficiu nu poate fi oferit pentru toate modurile de transport din portofoliul de servicii. De exemplu, incepand din acest an, compania a inceput sa transporte saptamanal containere maritime frigorifice din Portul Constanta in Bucuresti prin intermediul serviciului de transport intermodal.
In prima parte a anului, Yusen Logistics a transportat 20.000 de paleti ce au necesitat temperatura controlata, volumele fiind cu 20% mai mari fata de o luna normala la inceputul pandemiei si cu 30% mai mici decat in perioada starii de urgenta. Cele mai multe dintre acestea, 98% s-au realizat catre platforme si catre IKA, doar 2% fiind destinate magazinelor de proximitate. „Perioada de pandemie a aratat ca, desi au fost deviatii si de 100% de la zi la zi, productia s-a adaptat, iar noi am tinut pasul, astfel ca nu am intampinat probleme pe lantul de supply chain.“