Marti, 14 iulie, incepand cu 14:30, revista Tranzit va invita la o discutie cu reprezentantii Ministerului Transporturilor si cei ai asociatiilor profesionale ale transportatorilor pentru a defini argumentele indubitabile prin care aratam ca transportatorii romani sunt discriminati in raport cu cei din alte state ale Uniunii Europene de prevederile actuale ale Pachetului Mobilitate I, adoptat de Parlamentul European miercuri, 8 iulie, prin respingerea amendamentelor aduse de europarlamentarii est-europeni la cele trei dosare care alcatuiesc Pachetul Mobilitate I.
Aceleasi argumente trebuie transmise si companiei selectate de DG Move pentru derularea studiului de impact comandat de Comisia Europeana, privind modul in care intoarcerea camionului la 8 saptamani si restrictionarea operatiunilor de livrare de la terminalele intermodale la destinatarul final contravin principiilor de reducere a emisiilor de CO2 definite prin „Green Deal”.
Ce reguli noi privind Regulamentul 561 se schimba chiar incepand cu acest an? Cum se schimba managementul rotirii soferilor pe Comunitate si cand incepe interdictia luarii repaosului de 45 de ore in cabina in intreaga Uniune Europeana?
Videoconferinta va fi transmisa live pe contul de Facebook al revistei Tranzit. Cei care doresc sa intre in direct cu noi si sa aduca argumente concrete cu privire la costurile suplimentare pe care firmele pe care le administreaza vor trebui sa le suporte din cauza masurii de intoarcere a camionelor in tara de origine la fiecare 8 saptamani, sunt rugati sa ne trimita pana luni solicitare in acest sens, pe office@traficmedia.ro pentru a primi username si parola de conectare.