Pentru Alex International Transport ’94, care activeaza cu precadere in transportul de produse farmaceutice, volumele scazute din acest sector au fost compensate de startul unui nou contract intr-o alta industrie.
Pentru a-si putea optimiza operatiunile de transport pe fondul pandemiei COVID-19, transportatorul bucurestean a mers la discutii cu toti clientii din portofoliu si a incercat sa obtina de la acestia informatii sau previziuni privind volumele de vanzari in perioada imediat urmatoare, dupa cum a explicat Alexandru Constantinescu, directorul general al Alex International Transport ’94, in cadrul videoconferintei Tranzit „Impactul COVID-19 pe piata de distributie farmaceutica din Romania“, transmisa LIVE pe canalul nostru de Facebook si YouTube. Nu in ultimul rand, compania s-a folosit si de facilitatea acordata de Guvern, care a sprijinit angajatorii prin acordarea unor indemnizatii de somaj tehnic in valoare de 75% din salariu de baza ocupat. Astfel, pentru o luna de zile, o mica parte din angajatii companiei de transport, circa 10 oameni dintr-un total de 170 de persoane, au beneficiat de indemnizatia asigurata de stat.
Totodata, „avand in vedere faptul ca majoritatea clientilor s-au bazat sau nu pe volume, nu stiu daca pot spune ca reale, pentru ca nici ei nu mai stiau pana unde se duc sau de unde incep, am fost norocosi, deoarece in plina pandemie am inceput un nou contract de transport, pe un domeniu care nu are legatura cu Farma“. Astfel, intreaga flota Alex International Transport ’94 a avut un grad de ocupare de circa 98%.
Dat fiind faptul ca nu transporta numai produse farmaceutice, singurele probleme intampinate de companie au fost cele legate de retur, unde s-au facut anumite dislocari. Acest lucru s-a intamplat in luna aprilie, cand volumele pentru returul catre Bucuresti provenite de la clienti au scazut, a mai aratat Alexandru Constantinescu.„Am oferit oamenilor concedii, am mai facut niste reparatii la parcul auto s.a.m.d. Practic, am incercat sa optimizam prin tot ce a fost la indemana“.