Dezvoltatorul gestioneaza 1,2 milioane de metri patrati de depozite in Romania, impartiti la 120 de clienti. Unii dintre acestia au cerut reduceri de chirie pe fondul starii de urgenta, insa Ana Dumitrache a precizat ca nu a aplicat o politica de derogari in ceea ce priveste chiria. „Avem clienti care din prima zi de stare de urgenta ne-au sunat sa ceara 50% reducere la chirie, dar si clienti care nu au comentat in nici un fel sau chiar ne-au asigurat ca isi vor plati chiria, indiferent de dificultati. Chiria e un cost fix. Daca faci retail, in mod normal chiria intra in acele categorii de costuri vitale pentru business. Chiria la depozit e de cel putin zece ori mai mica decat in shopping mall si reprezinta putin din costurile unei afaceri de retail. Daca un retailer nu mai are bani sa-si plateasca chiria depozitului, unde-i este marfa, atunci e o problema fundamentala. Nu suntem opaci si nici agresivi, stam aproape de clienti, incercam sa le dam idei, dar nu putem suspenda plata chiriei.”