Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Companiile auto cauta solutii pentru a-si ajuta clientii

Producatorii auto cauta diferite modalitati prin care sa atenueze impactul pandemiei coronavirusului asupra clientilor, oferind o serie de stimulente si programe de ajutor. „Hyundai a anuntat pe 3 aprilie ca va extinde toate garantiile care erau pe cale sa expire pe perioada crizei cu inca trei luni. Masura vizeaza mai mult de 1,2 milioane de vehicule din intreaga lume carora urmeaza sa le expire garantiile intre martie si iunie 2020. Aceasta masura este o asigurare a clientilor ca, in cazul in care vehiculele lor se defecteaza in timpul crizei, Hyndai va acoperi in continuare costul reparatiilor.?, a spus Mike Vousden, analist GlobalData.
Producatorii auto atenueaza impactul financiar din buzunarul clientilor, avand in vedere ca multi se confrunta cu somaj temporar sau definitiv. In SUA sunt producatori precum Honda, Ford, General Motors, Toyota si Porsche care ofera amanari de plata pentru clientii care au inchiriat vehicule. In alte parti, Fiat-Chrysler, Kia si Volkswagen ofera finantare fara dobanda pentru anumite modele, ca stimulent pentru noii clienti. „Cu multi angajati inchisi in casa, intreaga flota a companiilor sta neutilizata. Pentru a reduce povara taxelor pentru cei care nu isi pot folosi vehiculele, HM Revenue and Customs din Marea Britanie a fost de acord sa nu ia in calcul impozitarea acestor vehicule, daca angajatii vor inmana virtual cheile angajatorilor, de exemplu, prin postarea lor. Aceasta masura are avantajul suplimentar de a incuraja oamenii sa-si reduca calatoriile, limitand raspandirea virusului.
COVID-19 este o amenintare importanta atat pentru sanatatea fizica, dar si pentru cea psihica. Producatorii urmaresc sa usureze povara clientilor oferindu-le o pauza de la plata taxelor sau termeni mai favorabili la achizitia unui vehicul nou. Avand in vedere ca vanzarile de anul acesta vor fi afectate semnificativ ca rezultat al pandemiei, astfel de stimulari vor ajuta industria.?

Articole similare

Ad