In al doilea trimestru al anului, vanzarile Grupului Daimler AG au scazut cu 34%, pana la 541.800 de autoturisme si vehicule comerciale, in timp ce veniturile au scazut semnificativ cu 29% pana la 30,2 miliarde EUR, potrivit raportului dat publicitatii de compania germana.
Daimler a raportat rezultatele pentru al doilea trimestru, care s-a incheiat la 30 iunie 2020. Cifrele cheie au fost puternic influentate de pandemia corona si de scaderea rezultata a cererii de autovehicule, autoutilitare, camioane si autobuze. Daca in 2019 in aceeasi perioada au fost vandute 821.700 de unitati, in trimestrul doi anul acesta, Daimler a comercializat doar 541.800 de autoturisme si vehicule comerciale, cu 34% mai putin. De asemenea, veniturile au scazut cu 29% pana la 30,2 miliarde EUR (T2 2019: 42,7 miliarde EUR). EBIT-ul a fost minus 1.682 milioane EUR (T2 2019: minus 1.558 milioane EUR), in timp ce EBIT-ul ajustat, care reflecta afacerea de baza, a fost minus 708 milioane EUR (T2 2019: plus 2.447 milioane EUR). Compania a anuntat o pierdere neta de 1.906 milioane EUR (T2 2019: pierderi nete de 1.242 milioane EUR).
Daca vanzarile diviziei Mercedes-Benz Cars & Vans au scazut cu 30% pana la 480.800 de vehicule in trimestrul doi, fata de 686.800 unitati vandute in perioada similara a anului trecut, vanzarile Daimler Trucks & Buses au aratat o scadere si mai drastica, de 55%, pana la 61.000 de unitati, fata de cele peste 134.000 anul trecut.