Aceasta, in versiunea EURO-143-46ICP, are o greutate totala de 250 t si a fost cumparata de Fröhlich Bau Kran und Baustellenlogistik. Combinatia are o distanta intre axe de 1,51 m si este optimizata conform legislatiei germane, astfel incat, cu o incarcatura de 12 t/axa, sa poata circula cu 80 km/h, cu o sarcina utila de 100 t, in toata tara. Investitia a inclus si un IC Interdolly cu doua axe si cateva podele de incarcare, astfel ca versatilitatea este foarte ridicata si se poate ajunge la o podea lunga de 16 m si, daca nici aceasta nu este suficienta, se pot monta doua vehicule pentru incarcaturi grele, cu capacitate de 100 t, pe interdolly si pe boghiu, ceea ce permite transportul bunurilor de pana la 40 t.
Noul client va folosi aceasta combinatie pentru transportul masinilor de constructii, al marfurilor generale si al bunurilor care se incarca folosind macarale, cum ar fi elementele necesare la constructia podurilor.
Parteneriatul dintre cele doua companii a inceput in 2014, la infiintarea Fröhlich, si experienta de pana acum cu trailerele Nooteboom si cu reteaua de service a incurajat transportatorul german sa faca o achizitie atat de complexa. Iar printre caracteristicile cele mai apreciate ale platformelor joase Nooteboom cu axe pendulare viratoare hidraulic sunt manevrabilitatea usoara si usurinta de a le combina, care aduce eficienta comparativ cu trailerele modulare mai complexe si mai scumpe.