Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mult mai multi polonezi sunt ingrijorati de povara administrativa decat de scaderea cabotajului

47% dintre cei peste 500 de transportatori polonezi chestionati telefonic de Inelo au o parere proasta despre Pachetul Mobilitate, fiind ingrijorati mai ales de volumul mai mare de munca administrativa (62% dintre respondenti), de restrictiile pentru cabotaj (33% dintre ei estimeaza ca operatiunile de cabotaj vor scadea semnificativ) si de cresterea costurilor cu soferii (28%). Iar 25% dintre managerii chestionati sunt ingrijorati in legatura cu dificultatea de a activa pe piata internationala de transport.
In prezent, asa cum arata si reprezentantii Inelo, si cum se stie foarte bine la nivel european, operatorii polonezi fac cele mai multe curse de cabotaj, transportand in 2018, conform Eurostat, 16,637 de milioane de tone-kilometru, cu 12,752 de milioane de tone-kilometru mai mult decat Lituania, urmatoarea clasata.

91% dintre respondenti cred ca in urmatorii doi ani principala provocare pentru industria de transport va fi incetinirea economica din Europa. Dar autorii studiului isi exprima rezerva ca in urmatoarele luni aceasta opinie s-ar putea modifica, in functie de situatia economiilor din diverse state si de situatia de pe piata de transport, care se schimba de la o saptamana la alta, ca raspuns la realitatea de dupa aparitia Covid-19. In ciuda intoarcerii la o asa-numita noua normalitate, transporturile au nevoie de sustinere si de aceea IRU a aplicat pentru transferul a 75 de miliarde de euro, astfel incat firmele de profil sa isi poata continua dezvoltarea.

Articole similare

Ad