La categoria Concept a competiției Trailer Inovation s-au înscris Fliegl, H&W, Humbaur, Kässbohrer, Kögel, Krone, Mitsubishi, Schmitz și Schwarzmüller, iar învingător a fost Fliegl, cu soluția deja patentată Swap Train, o combinație lungă ce crește capacitatea de transport de la două la trei cutii mobile (C745) cu un singur autotractor, fără a afecta manevrabilitatea. Deci ceea ce înainte se transporta cu trei combinații, fiind nevoie de trei șoferi, acum se poate transporta în principiu cu două combinații de acest fel, deci cu numai doi șoferi, ceea ce duce la o eficiență cu 50% mai mare și un consum de motorină cu 30% mai mic, deci și emisii de CO2 cu 30% mai mici.
Odată cu introducerea combinaților lungi a fost deschisă calea pentru tot mai multe oportunități, ceea ce conferă tot mai mult sens ideii de sustenabilitate, mai ales cu privire la eficiență și ecologie. Legislația actuală permite o lungime totală de 25,25 m și de aceea Fliegl a realizat o mică revoluție cu Swap Train, primit călduros atât de autorități, cât și de companiile de logistică. Acestea pot folosi acum șoferii mai eficient și își recuperează costurile cu noua combinație într-un singur an, în afară de economia realizată din scăderea consumului. Și aglomerația din trafic scade, iar combinația poate merge și pe calea ferată, de când cu schimbarea legislației privind camioanele lungi. Acum se acceptă o lungime de 17,88 m pe tren, deci se pot transporta două cutii mobile de 7,45 m în loc de una, iar a treia se transportă pe un camion standard având cadru BDF. Iar pentru a combina aceste două ansambluri într-un singur tren rutier Fliegl a venit cu o soluție ingenioasă, CLG Dolly (de la clever, light, guided – inteligent, ușor, ghidat), un dolly virator patentat, astfel că acum companiile de logistică pot transporta trei cutii mobile de 7,45 m în loc de două, cu un singur autotractor. Pentru a elimina întreținerea și a garanta operarea fără probleme, producătorul nu mai folosește sisteme electronice și hidraulice, ci totul se face manual, ceea ce aduce și o scădere a greutății proprii, CLG dolly cântărind 1.300 kg, ceea ce permite o sarcină utilă tehnic admisă de 27 t pentru întreaga combinație și elimină nevoia de piese de schimb speciale.
Șasiul Swap Runner are o greutate proprie de numai 4.500 kg.
Virajele și celelalte manevre se realizează ușor datorită axei tractoare viratoare cu Reverse Control, care face ca axa să poată vira la mersul înapoi și permite încărcarea mai ușoară a primelor două cutii mobile. Sistemul de detectare a greutății pe axă, controlat prin EBS, oferă șoferului informații importante în legătură cu greutatea, iar axele, ca în cazul tuturor vehiculelor Fliegl, sunt calibrate și asamblate cu tehnologie laser, ceea ce reduce uzura și minimalizează costurile pentru carburant.