IVECO lansează IVECO ON, ce integrează servicii și soluții de transport concepute pentru a optimiza productivitatea și costul total de operare și pentru a spori siguranța șoferului și confortul la bord. În plus, noul pachet ajută clienții să identifice ușor soluția personalizată pentru afacerea lor în întreaga gamă de servicii a IVECO, acum centralizate și organizate în cinci categorii: flotă (pentru gestionarea eficientă a flotei prin monitorizarea consumului de combustibil și a șoferului, planificarea misiunii, optimizarea rutei și expedierea comenzilor; include IVECO Web Api, care le permite proprietarilor să-și controleze flota de la diferite mărci printr-un singur instrument, grație integrării flexibile a datelor), uptime (menține vehiculul în funcțiune, evitând avarii neprevăzute și oferind asistență rutieră și monitorizare asigurată prin Camera de control, și permite furnizarea de asistență la distanță, evitând opriri neplanificate; iar IVECO Top Care le oferă clienților Premium prioritate în cazul în care este necesară o reparație), care (grija faţă de proprietar, șofer și vehicul în timp ce se află la drum, incluzând monitorizarea și raportarea vehiculului; Raportul inteligent le oferă clienților și șoferilor sfaturi despre cum să îşi îmbunătățească stilul de condus, în scopul optimizării consumului de combustibil și a folosirii vehiculului, iar șoferii de camioane pot beneficia și de aplicația Easy Way, care, printr-un simplu clic, le simplifică viața la bord, maximizându-le confortul), întreținere și reparații (pentru asistență specializată, punând la dispoziţie o gamă de contracte de servicii adaptate; „Elements” oferă pachete de servicii personalizabile, care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienţilor) și piese (piese și accesorii originale IVECO, Reman și Nexpro).
IVECO ON le permite clienților să fie în permanență în contact cu experții și dealerii producătorului – de altfel, denumirea exprimă modul în care marca IVECO este întotdeauna „ACTIVATĂ” pentru clienții săi, alături de ei și gata să răspundă nevoilor lor. Și, așa cum punctează Thomas Hilse, președinte mărcii IVECO, „serviciile conectate IVECO ON reprezintă un progres dublu în ceea ce privește asistența pentru clienți. În primul rând, transformă vehiculul într-o platformă care comunică și primește date în timp real. În al doilea rând, transformă IVECO într-un adevărat consultant pentru client și șofer. IVECO ON livrează astăzi serviciile de transport de mâine.”
IVECO ON oferă o poartă de acces la portofoliul extins al mărcii IVECO, incluzând caracteristici și servicii digitale axate pe îmbunătățirea timpului de funcționare a vehiculului și a eficienței și productivității flotei.