Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Contact Tire a înregistrat o creştere de 20% în 2020

Distribuitorul de anvelope Contact Tire a înregistrat anul acesta o creştere de 20% atât a vânzărilor, cât şi a cifrei de afaceri, comparativ cu 2019. Majorarea s-a bazat pe regândirea politicii de vânzări care acum are doi stâlpi principali, al revânzătorilor serioşi şi al flotelor mari, pe acoperirea gamei numai cu produsele cu rulaje mari, dar şi pe renunţarea la vânzările active de anvelope pentru autoturisme. În plus, depozitului de la Bucureşti i s-a adăugat încă unul la Cluj, ceea ce a ajutat la eficientizarea distribuţiei care acum se desfăşoară pe cont propriu. Însă cea mai mare realizare pentru Contact Tire, în 2020, după cum afirmă directorul general Timotei Giurgi, este faptul că nu a pierdut nici măcar un client din cei circa 200 activi. „Am crescut numărul angajaţilor şi produselor. A fost un an bun, dar, cu o cotă de piaţă de 5%, încă există loc suficient de creştere“, a spus acesta.

Anul trecut, distribuitorul a vândut anvelope pentru transport internaţional în proporţie de 40%, circa 30% pentru transport regional, iar pentru construcţii (on/off) alte 30%. Doar gama pentru aplicaţii agroindustriale a avut de suferit în 2020.

Articole similare

Ad