Potrivit statisticilor publicate de Bilsweden, 2247 de noi camioane Scania au fost înregistrate, cu aproximativ 150 mai mult decât Volvo. Pe parcursul întregului an, cei doi producători domestici și-au crescut cotele de piață la 45,3% (44,2% în 2019) și, respectiv, 42,2% (de la 39,6%).
Cu o cotă de 7,6% (de la 10% in 2019), Mercedes-Benz a devenit marca de import cea mai vândută. Aceasta a fost urmată de MAN cu 2,6% (3,1% în 2019), DAF cu 1,6% (2,1) și IVECO cu 0,1%(0,2). În ultima lună a anului, totalul pieței a scăzut cu 25 de procente până la 4.959 comparativ cu 6.652 în 2019, ceea ce a făcut să fie un an record în Suedia. În cele din urmă, 2020 a fost încă un an decent în ceea ce privește înmatricularea de camioane noi.
2016-2019 au fost 4 ani de vârf când piața totală în Suedia a fluctuat în jurul sau peste valoarea de 6.000, dar înainte de această perioadă au fost 4 ani când vânzările s-au situat între 4.300 și 4.900 de camioane.
Prognoza pentru 2021 este, în aceste timpuri, foarte incertă. În toamnă mulți producători de autovehicule grele au raportat o prognoză foarte precaută, în jur de 5.500.