Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

2020 a fost pentru CTE Trailers la un nivel care permite intrarea cu optimism în 2021

Ovidiu Pintilie, director comercial CTE Trailers, declară că, deși 2020 a fost un an total atipic, pentru care nu există niciun termen de comparație în istorie, și deși inițial a existat teama că efectele pandemiei vor fi dezastruoase și pe termen lung, în realitate reluarea activității s-a făcut mai repede decât se estima, iar scăderea vânzărilor de prelate a fost compensată în mare parte datorită celorlalte activități ale companiei. „Astfel, putem spune că, în pofida tuturor evoluțiilor neprevăzute, suntem la un nivel care ne pregătește să începem noul an mai bine decât am început 2020. Iar la faptul că nu a fost un an atât de slab cum s-ar fi putut a contribuit și consolidarea unei echipe foarte bune de vânzări, carosări și after sales, care ne-a permis să ne adaptăm repede la schimbările de pe piață și la noile provocări. De aceea așteptăm rezultate mai bune în 2021, mai ales că la nivel macroeconomic există premisele că firmele de transport și de construcții își vor continua dezvoltarea și că inclusiv transportul internațional își va reveni măcar parțial după scăderea din 2020 – fără să ajungă însă la nivelul din 2019. Este adevărat că apropierea de termenul intrării în vigoare a Pachetului Mobilitate va mai produce perturbări în 2021, dar rămâne să vedem în ce direcție și cu ce efecte.“ Din discuțiile purtate de reprezentanții CTE cu clienții reiese că cei mai mulți, „dacă nu cumva toți“, își vor continua activitatea fără probleme după ce se va termina perioada de amânare a ratelor, pentru că au folosit aceste luni ca să se capitalizeze sau să se implice în noi domenii de activitate care să-i ajute să depășească impactul scăderii volumelor de transport internațional. „Însă cu siguranță vor apărea și reposesii și poate chiar falimente.“

Articole similare

Ad