Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările Inter Cargo au crescut, în ciuda scăderii pieței românești de semiremorci

Piața românească de semiremorci în ansamblul ei a avut în 2020 o scădere de 25-30% față de 2019, dar Inter Cargo a înregistrat o ușoară creștere, până la circa 300 de semiremorci noi vândute – 250 de basculante, din care 140 pentru construcții și 110 pentru cereale, și restul trailere, transcontainere, prelate și câteva unități specializate – alături de aproximativ 70 de unități din gama Wielton Agro și o cifră record, aproape 100, pentru semiremorcile rulate.

Vânzările de remorci și semiremorci noi, cele de vehicule rulate și cele de piese de schimb și alte servicii au contribuit cu 70%, 20%, respectiv 10% la cifra de afaceri a companiei, procente similare celor din 2019. Nu numai vânzările de vehicule, ci și cele de piese de schimb au înregistrat o creștere față de 2019, de 20%, în principal datorită creșterii echipei, „prin cooptarea unor colegi cu mare experiență în domeniu“, așa cum explică Alexandru Păunescu, directorul general Inter Cargo.

Cele mai bune luni au fost martie, aprilie, iulie și august, când s-a ajuns la 135 de semiremorci și 30 de remorci agricole. Cu alte cuvinte, criza sanitară nu s-a simți în mod deosebit, ci dimpotrivă, vânzările firmei au crescut în domeniul construcțiilor, cu atât mai mult cu au fost pregătite, ca în fiecare an, stocuri. „Stocurile sunt un element cheie pentru Inter Cargo Grup“, subliniază Alexandru Păunescu, „și în general am mers pe semiremorci basculabile, atât din aluminiu, cât și din oțel“. Pentru modelele care nu au existat pe stoc termenul de livrare a fost de 8-10 săptămâni. Fabrica Wielton a fost închisă șase săptămâni în primăvară, din cauza pandemiei, dar între timp a ajuns să lucreze la capacitate maximă.

Articole similare

Ad