Omul de afaceri Mohammad Murad a intrat pe nișa de food delivery și a lansat Phoenicia Lions Food, un amplu proiect de food delivery axat pe mancare de de calitate.
In cadrul proiectului, ale carui investitii s-au ridicat la 3 milioane de euro, vor activa in mod direct sau indirect peste 100 de persoane porind de la aprovizionare, bucatarie, comunicare si livrare.
„Obiectivul principal al proiectului este acela de a deveni lider de piata pe segmentul premium, un segment de clienti care pune pret pe calitate, pentru care detaliile fac diferenta si care isi doreste sa regaseasca gustul preparatelor din restaurant la el acasa“, se arata in comunicatul remis de companie.
Phoenicia Lions Food raspunde nevoilor pietei venind cu o abordare moderna prin care consumatorii pot comanda printr-un singur apel din 5 bucatarii diferite, 200 de preparate din bucatariile: romaneasca, libaneza, italiana, mediteraneana (raw, raw vegana), dar si produse preferate de tineri cum ar fi sandwich-urile, burgerii sau pizza. Pentru a putea controla calitatea produsului care va ajunge la client, pentru inceput s-a avut in vedere o arie mica de livrare, iar numarul comenzilor nu va depasi cifra de 500 de comenzi pe zi.
Mohammad Murad, leader in domeniul turismului si medic ca profesie de baza, are in vedere ca, in etapa a doua, Phoenicia Lions Food sa ofere meniuri speciale pentru persoanele cu diferite afectiuni, care astazi nu au o sursa pentru a comanda acasa. Vor fi vizate persoanele cu 5 afectiuni: boli cardiace, boli renale, diabet, cei care au nevoie de diete hipo si hipercalorice.
Phoenicia Lions Food va avea colaborari cu toate platformele de livrare, pentru moment se va incepe colaborarea cu Glovo si Foodpanda.