Până în 2019, transportul de produse petroliere standard, benzină și motorină, reprezenta circa 90% din volumul total al companiei, iar între timp a ajuns la 75%, restul fiind deținut de cele două contracte noi pentru transport de gaze criogenice.
Gazele criogenice (oxigen, azot, hidrogen, dioxid de carbon) se folosesc în spitale (oxigen medical) sau în producție, deci dacă economia își revine producția va crește și comenzile de transport vor fi și ele mai mari. Iar în cazul produselor petroliere la fel, când crește producția cresc numărul de locuri de muncă, nivelul de trai și mobilitatea, deci și nevoia de transport de carburant.
Transportul de gaze criogenice se face la temperaturi foarte scăzute, de la -100 până la -200 grade Celsius, în semiremorci cisternă mult mai scumpe decât cisternele pentru produse petroliere, și a căror întreținere este mai costisitoare, însă care au și o durată de viață mai mare. Din cauza investiției uriașe, dar și pentru a se asigura de starea lor tehnică și de respectarea condițiilor de transport, toate firmele din lume din acest domeniu au propriile lor cisterne, așa cum explică Simone Sala. Iar cei doi clienți români nu fac excepție, deci TreiRo le pune la dispoziție doar autotractoarele. În ceea ce privește cele 120 de cisterne și cutii mobile pentru produse petroliere și pentru gaz și cele 10 semiremorci pentru transport de butelii, ele aparțin toate TreiRo, alături de 150 de camioane.
În afară de cunoștințele lor anterioare, șoferii care au ajuns să facă transport de gaze criogenice au urmat și un training de două luni la clienți.