Segmentul mediu comercial al Iveco a scăzut mai mult decât cel ușor, cu circa 22% față de anul precedent, dar dinamica a fost aproximativ la fel. „Alegerea pe care compania a făcut-o în segmente specifice ne-a consolidat cota tipică de piață de circa 15-16% la nivel european. Focusul a fost pus mai degrabă pe reținerea clienților medii decât pe Key Accounts sau companiile mari de închirieri, pentru mai multă profitabilitate“, a punctat Luca Sra, director operațional Iveco Truck Business Unit, subliniind că fiecare categorie de vehicule comerciale a avut în trimestrele al treilea și al patrulea cam aceeași dinamică pozitivă. În T3 s-a înregistrat un plus de 3% la inmatriculari față de anul anterior, iar în T4 un plus de 7%. „Am atins peste 7% cotă de piață în SUA. Am câștigat o cotă de piață în regiune de peste 2,5% față de 2019, folosind canalele potrivite.“
În ceea ce privește activitatea din America Latină, Lucra Sra remarcă în Brazilia vânzări active, cu o cotă de piață în creștere. Însă per total scăderea a fost mult mai severă comparativ cu scenariul european, deoarece creșterea de 35% a industriei de 3,5 t trebuie combinată cu volatilitatea specifică pieței și cu pandemia cu care ne-am confruntat. „Cota de piață a Iveco a crescut peste granițe. Am lucrat din greu la extinderea rețelei comerciale și sperăm la un 2021 chiar mai bun decât anul de dinaintea pandemiei.“