Compania a simțit în prima parte a anului trecut contracția pieței auto adusă de pandemia Covid-19, însă a înregistrat o revenire în semestrul al doilea, deoarece a reușit să se adapteze rapid la noua realitate și și-a păstrat integral operațiunile în toate cele 13 birouri de vânzare și depozite la nivel național.
Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în 2020 la categoria motoare complete și piese de motor, lubrifianți, pneumatică și transmisii și la componente precum elemente ale sistemelor de frânare și suspensie, role și curele etc.
„Rezultatele obținute în 2020 ne-au demonstrat că merităm poziția de lider pe piața de piese de schimb pentru motoare, reușind, totodată, să ne depășim bugetul într-un an plin de incertitudini. Pentru 2021, strategia noastră este să fim cât mai receptivi la nevoile clienților și să le venim în întâmpinare cu o experiență nouă prin intermediul acțiunilor de marketing moderne. Totodată, vom investi în e-commerce, vom transfera o parte din business în mediul online și vom continua să lucrăm la diversificarea gamei de produse și servicii oferite”, a declarat Monica Dan, director general MEC DIESEL SEE.
Așadar, chiar dacă 2021 se anunță a fi la fel de provocator, estimările companiei sunt optimiste. Conform datelor analizate de aceasta, piața auto va înregistra o creștere generală de cel puțin 7-10% atât pentru autoturisme, cât și pentru autovehicule comerciale ușoare sau grele. Compania mizează pe a doua jumătate a anului, când vor fi în plină dezvoltare proiectele mari de investiții și programele de dezvoltare economică, deci va exista o cerere crescută pentru piese de schimb pentru autovehicule comerciale.
Și, pentru că afacerea se dezvoltă rapid și creșterea este constantă, MEC DIESEL își propune ca în 2021 să deschidă încă două noi puncte de lucru și să angajeze 10 specialiști în domeniu. La ora actuală, echipa sa include 94 de profesioniști, implicați atât în vânzări, logistică și consultanță, cât și în activitatea de pe teren.
MEC-DIESEL SEE are acum în România 13 birouri comerciale și 13 depozite cu stocuri, în cele mai importante orașe ale țării. Gama de produse este diversificată, cu peste 18.000 de repere unice în portofoliu, iar stocul are o valoare de peste 5 milioane de euro în depozitul central de la București și acces imediat la stocul din Italia, în valoare de 35 de milioane de euro.