eMarketer, companie de cercetare a pieței, estimează că 52,1% din comerțul cu amănuntul din China va veni din online în 2021, în creștere de la 44,8% în 2020.
Țara cu următoarea cea mai mare rată de comerț electronic ca pondere în totalul vânzărilor cu amănuntul este Coreea de Sud, despre care eMarketer estimează că va atinge 28,9% din ecommerce anul acesta.
În timp ce media țărilor din Europa de Vest se va situa la 12,9%, în SUA cifra va atinge 15%, spune sursa citată.
China va ajunge la 52,1% din online în totalul vânzărilor cu amănuntul în condițiile în care SUA s-a aflat cu puțin înaintea Chinei în ceea ce privește vânzările cu amănuntul totale (5.506 trilioane de dolari față de 5.130 trilioane de dolari în 2020). Acum, pe comerț electronic, China va depăși SUA cu aproape 2 trilioane de dolari.
În 2022, vânzările de ecommerce vor crește cu 11%, iar cota din vânzările totale cu amănuntul va ajunge la 55,6%, cu o depășire a pragului de 3 trilioane de dolari.
Foto: jingdaily.com