Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Din cauza opțiunilor slabe de livrare, aproape 50% dintre clienți renunţă la achiziții

Aproape jumătate (45%) dintre cumpărători nu au finalizat o achiziție din cauza faptului că nu sunt mulțumiți de opțiunile de livrare disponibile, arată ultimele cercetări ale Whistl efectuate în Marea Britanie.

În 2020, 84% din populația Regatului Unit a făcut achiziţii online, însumând peste 2,8 miliarde de colete, deci în medie 17 colete/persoană/an. Din total, 65% au ales să cumpere online datorită comodității livrării la domiciliu.

Urmărirea însă a fost importantă pentru mai mult de 80% dintre consumatori, aceştia dorindu-şi să afle unde sunt coletele lor până la sosirea la destinaţie. Consumatorii îşi doresc să beneficieze de o serie de opțiuni care să includă posibilitatea de a urmări livrarea (87%), dovada livrării (ambele 87%), opțiunea de a reprograma livrarea (86%) și dovada expedierii (85%).

Melanie Darvall, director de marketing și comunicații la Whistl, a declarat că sondajul a arătat importanţa trasabilităţii coletelor pentru creșterea conversiei. „Analiza noastră arată că urmărirea coletelor are beneficii considerabile pentru retailerii din online în conversia vânzărilor, oferind transparență și siguranţă clienților. Dacă nu li se oferă aceste servicii, mulţi dintre clienţi vor abandona achiziţiile.”

Articole similare

Ad