Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Claudia Badea, cora România: „55% dintre clienții online preferă livrarea la domiciliu“

55% dintre clienții online ai cora România, unul dintre primii retaileri alimentari cu prezență în mediul virtual, preferă livrarea la domiciliu, a declarat Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania, pentru revista Tranzit. În ultimul an, compania s-a dezvoltat pe dezvoltarea mai multor soluții de livrare, însă majoritar rămâne serviciul de „homedelivery“.

Asta nu înseamnă că nu s-a investit în cât mai multe modalități pentru a oferi predictibilitate livrărilor, așa cum este serviciul Drive, preferat de 25% dintre clienți, sau cel de comandă online și ridicare din magazin, după cum a mai punctat oficialul cora România. „Am observat interesul românilor pentru livrarea la domiciliu, spre deosebire de alte țări unde Drive-ul este soluția preferată. Prin urmare, am dezvoltat mai multe proiecte pentru susținerea și eficientizarea livrării la domiciliu. Odată cu pandemia, am dezvoltat serviciul cora Express cu ajutorul unor parteneriate cu FoodPanda, Glovo, Postis și continuăm să rafinăm acest serviciu prin extinderea rețelei de parteneri în țară“, a explicat Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania. Serviciul cora Express este funcțional în toate magazinele cora, în timp ce 9 hypermakert-uri beneficiază și de opțiunile Drive și Express. Nu în ultimul rând, 6 magazine înglobează toate tipurile de livrare – Drive, Express și livrare la domiciliu.

Citește și: cora România estimează o creștere de 60% a comenzilor online. Retailerul invește într-un nou WMS

Așa cum a explicat managerul de e-commerce al cora, dezvoltarea comerțului online nu poate fi făcută fără dezvoltarea unor sisteme pentru eficientizarea operaţiunilor, în special pe partea de picking şi livrări finale. Acest lucru a împins retailer-ul către parteneriatul cu furnizorul de servicii logistice Postis, parteneriat care a dus la crearea unor obiective importante pentru anul acesta, cu precădere, aşa cum afirma oficialul cora, în ceea ce priveşte dezvoltarea flotei de curieri şi pregătire a comenzii. „Anul 2020 a fost, categoric, momentul evoluției rapide a online-ului, pe fondul pandemiei. Ne-am dezvoltat anul trecut mai rapid decât estimasem și am lansat proiecte care pregătesc viitorul comerțului online. Pariul nostru pentru România are ca și componentă esențială ecommerce-ul, care mai ales în noul context credem că va deveni o dominantă în obiceiurile de consum ale românilor, trend care se regăsește la nivel mondial“, a spus Claudia Badea. Dacă 2020 a fost anul parteneriatelor, 2021 este descris ca fiind o perioadă de consolidări, o pregătire pentru viitorul proiectului de livrări online.

La nivel de piață, oficialul cora crede că încă ne aflăm la început, dar se cunoaște impulsul oferit de contextul pandemic. Per total livrări online, România a avut una dintre cele mai mari creșteri din Europa, un plus de 32% anul trecut, mai spune aceasta, citând un studiu Euromonitor realizat de Google România.

Mai multe despre activitatea ecommerce a cora România veți putea citi în noul număr al revistei Tranzit Logistica, ediția de iunie!

Articole similare

Ad