Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

cora România estimează o creștere de 60% a comenzilor online. Retailerul investește într-un nou WMS

De la circa 1.000 de comenzi zilnice anul trecut, cora România estimează o creștere cu 60% a livrărilor alimentare online pentru 2021. Retailerul a investit recent în dezvoltare platformei logistice, iar acum își va reface fluxurile de lucru și va crește gradul de automatizare a proceselor prin intermediul unei noi soluții WMS, ce urmează să fie lansată în vară, potrivit informațiilor furnizate Tranzit de către Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania.

„În 2020 am avut aproximativ 1.000 de comenzi/ zi, iar anul acesta prognozăm o creștere cu 60%. Legumele și fructele au crescut constant, în special pentru că alegem produsele ca și cum le-ar fi ales clientul dacă ar fi fost în magazin. Am reușit astfel să ne convingem clienții că livrăm produse proaspete, la calitatea așteptată de ei. Vorbim de o pondere de fresh goods de 35%, restul fiind produse ce nu necesită temperatură controlată“, a spus Claudia Badea. Cele mai multe sunt alimente – produse de băcănie, dulciuri și băuturi, cu precădere baxuri voluminoase de apă. Momentan, nu sunt comercializate produse congelate, însă alimentele proaspete au o pondere tot mai mare în coșul virtual.

Citește și: cora România își dezvoltă serviciile omni-channel cu un nou tip de magazin

cora România este în curs de integrare a unui nou WMS, despre care Claudia Badea spune că este mult mai eficient decât soluția actuală și care reface toate fluxurile de lucru. Proiectul este dezvoltat cu Point Logistic, furnizor român de astfel de servicii de management, și va fi lansat în stadiu pilot în această vară în magazinul cora Lujerului din București. „Nivelul de automatizare este mai mare, punem toate proiectele pe care le avem în WMS, de aici și eficiența ridicată a operațiunilor din zona online, pentru că vorbim de posibilitatea de a prioritiza comenzile, toate procesele din ecommerce se vor face automatizat – de la picking la packaging și livrare, deci tot lanțul va fi optimizat.“ Odată cu dezvoltarea noii platforme de comerț electronic, compania va schimba și politica de retur. În prezent, acesta are loc în magazin și se face numai de către client, însă, așa cum remarcă oficialul cora România, procentul este unul mic, de 0,5% din totalul livrărilor.

Articole similare

Ad