În primul semestru din 2021 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform statisticilor DRPCIV, 2.033 de semiremorci noi și 3.981 rulate, iar 6.521 au fost reînmatriculate, față de 1.047, 3.107, respectiv 5.290 în perioada similară din 2020. Cu alte cuvinte, dacă înmatriculările de semiremorci noi aproape s-au dublat, celelalte două categorii au înregistrat creșteri, dar nici pe departe în aceeași măsură. Iar conform calculelor noastre, care le includ în categoria semiremorcilor rulate noi și pe cele ce apar în statisticile DRPCIV ca fiind rulate la prima înmatriculare, dar care au data primei înmatriculării cu cel mult șase luni înainte de data primei înmatriculări în România, este vorba de 2.330 de unități, față de 1.364 în primul semestru din 2020.
Schmitz este și de această dată lider de piață, cu 898 de unități (466 de prelate, 246 de basculante, 130 cu temperatură controlată, 44 de furgoane, 8 izoterme și 4 pentru transport de containere), față de 453 în primul trimestru din 2020. Urmează în clasament Krone, cu 430, față de 218, și Kögel, cu 166, față de 48.
Peste 100 de unități au mai vândut Wielton 135/142 în 2020, Schwarzmüller 129/107 și Mega 117/65.
Clasamentul continuă cu Meiller (67), Kässbohrer (38), Magyar (36 ), D-TEC (28), Ardor (24), Spitzer (22).
Mai multe detalii despre firmele care au vândut sub 20 de unități puteți citi în numărul din august al revistei Tranzit.