Recepția a 12 dintre ele s-a făcut recent la centrul de competență Schmitz Cargobull din Altenberge, iar până la final de an vor mai fi livrate alte 280.
Colaborarea dintre cele două companii datează din 2005 și ea a dus inclusiv la optimizarea prelatelor S CS Mega pentru transport de mărfuri de volum, în perioada crizei economice din 2008-2009, ajungându-se astfel la un model cu greutate proprie mai mică, deci care permite scăderea consumului de carburant și a emisiilor poluante.
În plus, operatorul de logistică a fost impresionat și de sistemul telematic TrailerConnect® CTU și și-a echipat astfel întreaga flotă: nu numai semiremorcile noi, ci și pe cele deja existente, indiferent de marca lor, le-a dotat retrofit cu acest sistem de management.
Duvenbeck s-a înființat acum peste 80 de ani, are în prezent o flotă de circa 1.500 de camioane grele și 3.000 de semiremorci, din care circa 2.000 sunt Schmitz, aproape toate prelate Mega, și lucrează pentru companii premium din industria auto, dar și pentru producători de bunuri de consum, materiale plastice și mașini agricole. Numai în Germania compania folosește zilnic 80 de ansambluri pentru transferul și livrarea directă a produselor de la fabricile Harsewinkel, Paderborn, Hamm și Bad Saulgau, dar ea mai este activă și în Franța, în relație cu centrele din Le Mans și Woippy, și Ungaria, pentru Törökszentmiklos.