Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Externalizarea unor servicii poate creste eficienta unei companii

Saptamana trecuta, la Bucuresti, in cadrul conferintei „Putem fi mai competitivi prin externalizare?“, organizata de ZF Outsourcing, s-a aratat ca firmele ar trebuie sa externalizeze serviciile care nu reprezinta activitatea lor de baza. Astfel, acestea isi pot minimiza riscurile in cazul unor controale, pot asigura confidentialitatea datelor despre salariati si pot obtine rate de eroare mai scazute la procesarea facturilor.
 

Si, chiar daca externalizarea unor departamente de IT, salarizare sau contabilitate, nu reduce neaparat costurile unei companii, aceasta ii poate creste eficienta.
Cu toate acestea, chiar daca piata de outsourcing, pe toate tipurile de servicii, a crescut in ultimii ani, inca exista o reticenta a companiilor – in special a celor cu capital local – la posibilitatea de a-si externaliza anumite procese, mai ales ca unul dintre cele mai mari pericole ale externalizarii il poate reprezenta faptul ca, odata cu con¬tractarea unei companii care ofera astfel de servicii, o firma poate externaliza si know-how-ul din domeniul respectiv.
Mai multe amanunte puteti citi in numarul urmator al revistei Logistica.

Articole similare

Ad