În Olanda există, conform datelor asociației de transport și logistică TLN, cu peste 2.600 de locuri de parcare mai puține decât ar fi nevoie, deci șoferii trebuie să caute mult un loc unde să se odihnească sau să stea noaptea, ceea ce îi face să depășească timpul de condus. De aici decurge o altă problemă, aceea că unele camioane sunt parcate atât de prost, încât pun în pericol viața.
Locurile de parcare lipsesc mai ales pe coridoarele importante dintre Rotterdam și Arnhem, Breda și Venlo, dar și pe A1, în partea de nord-est a țării.
TLN este implicată, în cadrul proiectului „Coridoare pentru Bunuri“, în dialoguri periodice cu guvernul, cu Directoratul pentru Lucrări Publice și Managementul Apei (RWS), cu autoritățile din provincii și cu autoritatea Portului Rotterdam, dar procesul este foarte încet, în special din cauza lipsei de teren pentru noi parcări, deoarece RWS nu mai are spații, iar municipalitățile nu sunt dornice să construiască parcări.
Guvernul nu preia controlul acestei situații deoarece în Olanda există un grad ridicat de descentralizare, deci multe responsabilități aparțin guvernelor locale. În plus, în această șțară transportul și logistica nu sunt considerate probleme sociale majore, așa cum sunt locuințele și grija pentru tineri.
În ultimii ani s-au făcut progrese, însă nu în ritmul în care ar fi fost nevoie. Proiectul „Coridoare pentru Bunuri“ a primit subvenții europene de 10 milioane de euro, din care se pot dezvolta circa 2.400 de locuri de parcare. Dar este nevoie și de o soluție care să producă mai rapid efecte, cum ar fi folosirea mai inteligentă a parcurilor industriale, prin rezervarea de spațiu pentru parcări și facilități pentru șoferi în timpul dezvoltării unui nou site, deoarece acestea sunt oricum locuri unde șoferii merg foarte des. Aici se pot face cele mai rapide progrese, dar problema cea mai mare rămâne lipsa de teren disponibil.