Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Webasto ataca mai agresiv piata autoturismelor

Webasto are in Romania o orientare pe mai multe directii, incercand fie sa abordeze segmente neincercate inca, fie sa actioneze mai consistent decat pana acum pe altele, cum ar fi cel al autoturismelor, unde piata incalzitoarelor stationare pentru echipare ulterioara este foarte promitatoare.
Webasto continua sa se pozitioneze ca marca premium si, asa cum declara noul sau director general pentru Romania, Florin Tudor, „vorbind cu utilizatorii, am fost incantat sa aflu ca sunt multumiti de calitatea produselor si vreau ca, prin reteaua de dealeri si echipa pe care o construiesc, sa fim in continuare in frunte.
 

Avem aici si proiecte noi, dar ne si extindem pe segmente, cum ar fi autoturismele, pe care Webasto nu a fost prezent pana acum in Romania, desi este activ in tari cu clima similara. Cu atat mai mult cu cat vanzarile de SUV-uri in Romania sunt foarte mari.“
De aceea firma s-a reorganizat si structural, avand de curand un al doilea director de vanzari, care cunoaste bine dealerii auto de la noi, si lucreaza la recrutarea de dealeri pentru autoturisme, la formarea retelei si mai ales la gasirea celei mai bune abordari, deoarece „dealerii auto traditionali au alta mentalitate si alta orientare si pentru a incheia parteneriate cu ei, trebuie sa avem oameni pregatiti si timpi foarte buni de reactie. Si asta necesita si un efort investitional.“
Un alt proiect interesant derulat in Romania, desi mai putin vizibil, este echiparea unei nave de peste 100 m din Tulcea.

Articole similare

Ad