Dupa un an si jumatate de la anuntarea intrarii in procedura de insolventa, Cefin a pus punct acestei perioade dificile din existenta sa si priveste cu incredere in viitor. Pe langa mentinerea pozitiei de lider de piata pe segmentul autovehiculelor rulate, pentru 2014 strategia companiei include si dezvoltarea conceptului service multibrand, prin oferirea aceleiasi calitati ca service-urile producatorilor, la preturi mai avantajoase si raport calitate-pret foarte bun.
In paralel, se doreste extinderea retelei teritoriale de vanzare de piese de schimb, dezvoltarea diviziei de carosari, pentru a putea raspunde cerintelor specifice ale clientilor, precum si inlocuirea flotei nationale de autobuze urbane cu autobuze electrice.
Mai mult, in premiera pentru segmentul de vehicule grele, se vizeaza dezvoltarea leasing-ului operational pentru camioane noi, indiferent de marca. In special pentru transportul international poate fi foarte profitabil pentru un operator sa foloseasca leasingul operational, este de parere Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks. De altfel, Albarosa considera ca Nu mai exista viitor pentru modelul de business de reprezentare monobrand, in sensul ca nu mai sunt marjele prin care producatorul sa isi poata permite sa sustina o structura de distributie atat de complexa. Iar faptul ca exista tendinta producatorilor de a face vanzari directe este o dovada in acest sens.