Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

BGL și DSLV cer Guvernului german să controleze mai bine dumpingul social

Asociația federală pentru transportul rutier de mărfuri, logistică și managementul deșeurilor (BGL) și Asociația de case de expediții și logistică (DSLV) cer mai multe măsuri de la noul Guvern Federal, printre care interzicerea van-urilor în locurile de parcare ale camioanelor și un control mai bun al Pachetului Mobilitate.

DSLV a împărțit cererile în cinci domenii de acțiune pentru politica de transport, mediu, social și concurență. În primul capitol, „Finanțarea solidă a infrastructurii – asigurarea mobilității”, asociația își exprimă așteptările de la echipele de negociere pentru a stabiliza investițiile în modurile de transport la 19 miliarde de euro anual. De asemenea, DSLV pledează pentru consolidarea a așa-numitelor „cicluri de finanțare aferente modului de transport” în legislația bugetară „și, mai presus de toate, restituirea veniturilor din taxa de camioane către sistemul rutier”. Asta înseamnă că fondurile din taxarea camioanelor ar trebui să intre în întreținerea infrastructurii rutiere și să nu fie disponibile pentru toate modurile de transport, așa cum au cerut politicienii de la Partidul Verzilor.

În cel de-al doilea capitol, „Rezolvarea blocajului digitalizării – susținerea inovațiilor în logistică”, DSLV enumeră, de asemenea, o serie de alte cerințe. Printre altele, infrastructura digitală trebuie extinsă atunci când se utilizează standardul 5G. În plus, documentele electronice de transport și a documentele însoțitoare trebuie acceptate legal, alături de promovarea implementării reglementărilor UE pentru introducerea ultimei generații de tahografe digitale. Asociația susține, de asemenea, utilizarea datelor de mobilitate anonimizate, în special a datelor privind taxarea, de exemplu în scopuri de gestionare și control al traficului. Până acum, acest lucru a fost posibil doar în cazuri excepționale. Pe de altă parte, BGL solicită ca industria de transport și logistică să lupte împotriva dumpingului social printr-un control eficient al măsurilor privind Pachetul Mobilitate, introducerea unor taxe de parcare în zonele de odihnă pentru camioane pentru parcatorii pe termen lung și interzicerea înnoptărilor în camionete mici. În plus, trebuie remediată lipsa șoferilor, ar trebui construite mai multe locuri de parcare pentru camioane și ar trebui redusă birocrația implicată în obținerea permiselor de conducere. În opinia BGL, măsurile de protecție a climei trebuie să includă și camioanele străine și ar trebui subvenționate costurile suplimentare pentru achiziționarea de camioane cu motor alternativ.

Articole similare

Ad