Ulferts&Wittrock, care furnizeaza macarale (transportate cu un parc auto de circa 120 de ansambluri) si face si transport agabaritic (cu alte 40 de ansambluri), a achizitionat de curand cateva trailere extensibile semi-joase Nooteboom cu sase axe, alaturi de noua generatie cu opt axe MCO-PX cu Multidolly detasabil cu doua axe. Printre motivele care au determinat aceasta alegere, in dauna unui trailer modular, se numara usurinta in operare, flexibilitatea si greutatea proprie relativ mica, dar si pretul competitiv si costurile scazute de operare.
Compania va folosi trailerele Nooteboom in special pentru a transporta macarale Terex SL3800 si Demag CC2800, iar posibilitatea de a extinde podeaua de incarcare intre Multidolly si axele spate face ca aceasta combinatie sa fie optima pentru un mare numar de operatiuni, inclusiv transport de structuri foarte lungi de otel si beton. Pentru aproape orice situatie se poate asigura distributia optima a greutatii datorita sarcinii ajustabile, in trepte, pe saua de cuplare. Iar pentru incarcaturi mai usoare Multidolly poate fi detasat imediat, datorita sistemului unic de cuplare, astfel incat se ajunge la o semiremorca semi-joasa cu sase axe, extensibila.
Axele MCO-PX permit fiecare o incarcare de 12 t la 80 km/h, iar distanta dintre ele este de 1.510 mm, in loc de 1.360, deoarece s-a constatat ca astfel este mai usor de obtinut de la autoritatile din Germania exceptarea de a circula cu 12 t/axa, greutatea pe axe fiind distribuita pe o arie mai mare, ceea ce protejeaza mai bine podurile si viaductele.
Pana acum pe soselele din intreaga lume pot fi vazute circa 100 de MCO-PX, in diverse variante, iar comenzile depasesc asteptarile producatorului, care intentioneaza ca anul acesta sa extinda programul MCO-PX si cu alte modele.