Dachser vrea să aibă cel puțin 50 de camioane electrice cu baterie pe drumurile din Europa până la sfârșitul anului 2023. În plus, compania de familie dorește să promoveze dezvoltarea și testarea camioanelor cu tehnologie cu pile de combustie cu hidrogen, ca parte a proiectelor pilot. Primele vehicule de la diferiți producători ar trebui să fie pe drumuri în rețeaua Dachser până cel târziu în 2023.
În rețeaua de marfă generală Dachser, vehiculele electrice cu baterie sunt utilizate în prezent în principal pentru livrările în oraș. Pe lângă bicicletele de transport marfă asistate electric, Dachser a folosit în principal vehicule electrice cu o greutate totală admisă de până la 7,5 tone în transportul zilnic în Europa. Vehiculele de serie complet electrice din clase de greutate mai mari nu au fost până acum disponibile pe piață. Dachser folosește în prezent doar un model pre-serie al E-Actros de 19 tone în capitala statului Baden-Württemberg Stuttgart, ca parte a unui parteneriat de inovare cu Daimler.
În următorii doi ani, Dachser intenționează să achiziționeze cel puțin 50 de camioane suplimentare cu zero emisii, inclusiv camioane electrice cu baterie și tractoare cu semiremorci de la diverși producători, sau să le folosească împreună cu parteneri de transport.