Pentru a putea oferi servicii flexibile într-o piață imprevizibilă și a putea acoperi o nevoie tot mai mare de servicii integrate, DP World a înființat DP World Logistics România. Compania se dezvoltă puternic, construind un nou terminal maritim RO-RO pentru relația cu Turcia, un altul maritim pentru mărfuri agabaritice și unul intermodal, în Transilvania, la Aiud.
Așa cum a punctat CEO-ul companiei, Cosmin Cârstea, pentru revista Tranzit, noua unitate logistică poate acoperi nevoile pe tot lanțul de aprovizionare, de la poarta fabricii până la destinația finală.
„De asemenea, pentru că ne confruntăm cu mai multe provocări fără precedent, am început să oferim clienților noștri cele mai potrivite soluții multimodale bazate pe profilul clientului: predictibilitate, flexibilitate sau eficiență. Prin DP World Logistics România avem capacitatea de a implementa aceste soluții multimodale“, a declarat oficialul DP World în România în interviul acordat Tranzit în luna februarie 2022.
Investiții puternice prin noua companie
Cosmin Cârstea crede Portul Constanța are un avantaj competitiv față de porturile europene, care se confruntă cu o capacitate redusă în „noua normalitate“ din 2022. În acest sens, DP World intenționează să își dezvolte portofoliul prin investiții care vor demara în prima parte a acestui ani: un terminal maritim RORO pentru relația cu Turcia, un terminal maritim pentru mărfuri agabaritice, un nou terminal intermodal la Aiud. „Totodată, excesul de capacitate existent în prezent în terminalul din Constanţa, este un indicator al faptului că serviciile terminalului de containere vor fi furnizate la aceleași standarde de calitate.“
În noul număr Tranzit LOGISTICA, ediția de februarie, veți putea citi mai multe despre DP WORLD și piața de containere din România.