Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Investitii mai mari decat se estima

FAN Courier a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de peste 280 milioane lei si a depasit bugetul pe care si-l propusese la inceputul anului pentru investitii, acesta atingand valoarea de 6 milioane euro. Compania isi consolideaza astfel pentru al optulea an consecutiv pozitia de lider al pietei domestice de curierat, ajungand la investitii totale de peste 50 milioane euro in cei 16 ani de activitate.
 

Intr-un scenariu optimist, afacerile companiei pot inregistra in 2014 un avans de 10-15% fata de anul precedent, crestere care poate fluctua in functie de evolutia intregii economii, piata de curierat fiind strans legata de aceasta.
Un segment important care inregistreaza o crestere constanta este cel al comertului online ce devine din ce in ce mai activ la nivel local. Comertul online reprezinta in acelasi timp unul din principalele motoare de crestere a business-ului FAN Courier din ultima perioada.
Investitiile in tehnologie si servicii noi, modernizarea flotei auto si a sediilor din tara si specializarea personalului constituie si ele obiective importante pentru anul 2014.
”Anul trecut am continuat consolidarea companiei, reusind sa ne eficientizam oferta prin investitiile in echipamente moderne, oferind clientilor nostri solutii logistice de ultima ora. In 2014, ne propunem investitii in valoare de aproximativ 4,5 milioane de euro, pe care le vom directiona spre servicii si solutii care aduc permanent valoare adaugata partenerilor nostri”, au declarat reprezentantii companiei.
Anul acesta FAN Courier a decis sa isi diversifice oferta de curierat international, deschizand inca o linie directa pentru expeditiile internationale, Romania-Germania. Coletele vor pleca de la Oradea de luni pana vineri si vor ajunge la destinatie in 48 de ore in Germania, Austria, Belgia si Olanda.
Cel mai recent serviciu lansat este Check on Delivery, ce ofera posibilitatea destinatarului sa vizualizeze la primire continutul unei expeditii, fara sa verifice tehnic (teste/proba) produsele. Serviciul Check on Delivery este disponibil atat pentru persoane fizice cat si pentru cele juridice, daca expeditorul a bifat aceasta optiune.
Anul trecut au mai fost lansate serviciile Print & Go, solutia automata de tiparire, envelopare si expediere a documentelor si Collect Point, serviciu care ofera clientilor posibilitatea de a expedia colete si plicuri, 7 zile din 7, din puncte de colectare a corespondentei, situate in reteaua partenera OMV din toata tara.

Articole similare

Ad