Cea mai mare companie de transport pe bază de active din Europa, Girteka Logistics, a anunțat lansarea soluțiilor de vizibilitate în timp real pentru toți clienții săi, demonstrând digitalizarea continuă a proceselor companiei.
Girteka Logistics va oferi soluții de vizibilitate în timp real tuturor clienților săi, indiferent cât de mare sau de mic este portofoliul lor de rute, întrucât parcursul de digitalizare al companiei va permite furnizorului de transport rutier de marfă să împărtășească în orice moment locația camioanelor sale asociate încărcăturilor unui client, fără costuri suplimentare pentru acesta.
De asemenea, compania a precizat că, împreună cu partenerii săi, soluția de vizibilitate în timp real poate fi integrată cu ușurință cu oricare dintre cele mai importante servicii digitale de vizibilitate a lanțului de aprovizionare, permițând o integrare fără probleme pentru clienții Girteka Logistics.
Soluția este disponibilă pentru clienții actuali și potențiali începând cu februarie 2022 și poate fi accesată prin intermediul unor link-uri directe către fiecare transport individual sau prin intermediul unui tablou de bord dedicat pe site-ul web al unuia dintre partenerii companiei pentru a trece în revistă fiecare încărcătură sau prin intermediul unui serviciu digital de vizibilitate a lanțului de aprovizionare ales de client, dacă acesta a încheiat deja un parteneriat cu un astfel de furnizor sau al sistemelor de gestionare a lanțului de aprovizionare ale unui client, prin intermediul integrării cu soluția noastră RTV.
“Cu soluția noastră de vizibilitate în timp real, ne propunem să oferim servicii de transport transparente și deschise clienților noștri, indiferent de cât de mic sau de mare este parteneriatul nostru cu aceștia”, a comentat Pavel Kveten, Chief Operating Officer (COO) al Girteka Logistics European Business Unit. “Posibilitatea clienților noștri de a ne vedea camioanele nu numai că va ajuta parteneriatele noastre să devină mai deschise, dar le va permite clienților noștri să își îmbunătățească procedurile lanțului de aprovizionare, maximizându-și eficiența proceselor pe viitor, deoarece vor putea avea mai mult control și cunoștințe despre oferta de transport furnizată de Girteka Logistics”, a continuat acesta.
Potrivit directorului operațional, soluția reprezintă unul dintre pașii pe care compania dorește să îi facă pentru a îmbunătăți doar experiența clienților în cadrul călătoriei de digitalizare a Girteka Logistics, pe măsură ce trece de la sistemele sale actuale la sistemul de management al transporturilor (TMS) de la SAP.
“Pe măsură ce continuăm să trecem la integrarea completă a operațiunilor noastre la SAP, începem să vedem multe dintre beneficiile pe care le putem debloca pentru noi și pentru clienții noștri, iar vizibilitatea în timp real este doar un alt exemplu al modului în care digitalizarea ne va permite să mergem mai departe pentru experiența clienților noștri, reducând volumul de muncă și îmbunătățind reziliența lanțurilor de aprovizionare cu cea mai recentă ofertă a noastră”, a conchis Kveten.