Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault îi oferă lui E-Master o autonomie mai mare

O nouă baterie de 52 kWh înlocuiește acum bateria anterioară de 33 kWh din Renault Master E-Tech Electric. Cu toate acestea, în ciuda capacității mai mari, unitatea de stocare a energiei este instalată în podea, astfel încât nu există restricții în ceea ce privește dimensiunea spațiului de încărcare.

Răsplata este o autonomie crescută: conform WLTP, Renault promite până la 204 km cu o singură încărcare, iar în traficul pur urban (WLTP-City) este posibilă chiar și o autonomie de până la 238 km. Desigur, aceste cifre variază în funcție de greutate și de varianta de caroserie.

Iar E-Master oferă multe dintre acestea, și anume un total de 13 variante, constând în șasiuri pentru platforme, basculante și furgonete cu cutie, precum și furgonete. Acestea din urmă sunt disponibile în 3 lungimi (L1, L2, L3), 2 înălțimi (H1, H2) și greutăți brute cuprinse între 3,1 și 3,5 tone. Va urma un model cu un acoperiș foarte înalt (H3), care poate transporta până la 14,1 m3 de încărcătură.

Modelul cu o masă totală maximă autorizată de 3,8 tone, care va urma la o dată ulterioară, ar trebui, de asemenea, să îndeplinească cerințele. Cu toate acestea, sarcina utilă mai mare ar trebui, de asemenea, să ajute versiunile mai mici ale Masterului electric să compenseze greutatea bateriei, care este cu siguranță mult mai mare decât cea a predecesorului său.

Renault abordează problema încărcării rapide cu un nou încărcător de bord de 22 kW, care ar trebui să încarce bateria Master-ului la 80% din capacitatea sa maximă în maximum 3 ore, sau 2 ore pentru curent continuu. Cu toate acestea, puteți opta și pentru o încărcare mult mai blândă a bateriei: Potrivit producătorului, acumulatorul de energie poate fi încărcat la 80 % din capacitatea sa maximă în 10 ore cu un wallbox de 3,7 kW.

Articole similare

Ad