Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul interior al showroom-urilor Dacia, mult mai flexibil și funcțional

Dacia anunță o nouă schimbare la interiorul punctelor de vânzare și folosește noua paletă de culori, care amintește de spiritul outdoor al mărcii. Noul aspect interior al showroom-urilor sprijină principiile de funcționalitate, flexibilitate și de responsabilitate ecologică.

Elementele funcționale și cele indispensabile au fost păstrate pentru parcursul clienților, iar în plus oferă soluții pentru punctele de vânzare în funcție de suprafața unui showroom și de numărul de mașini expuse.

Majoritatea materialelor pentru panouri, covoare, mochete sau lămpi au fost alese cu exigență și cu grijă față de mediu, astfel încât pot fi reciclate, ecologice și durabile. Baza panourilor este concepută din anvelope reciclate prin emblema Dacia.

Orice punct de vânzare va avea o zonă dedicată ofertelor de merchandising. Parcursul clienților dispune de repere precise de la sosire până în zona de post-vânzare, însă nu numai în showroom, ci și în online.

Design-ul interior a fost proiectat de Studio 5•5, devenit celebru în 2003 cu „Reanimare, medicina obiectelor”, concept care implica „tratarea” pieselor de mobilier.  

Consilierul de vânzări îi va putea arăta clientului, cum să își configureze viitoarea mașină dorită în formă virtuală, datorită aplicației de realitate augmentată Dacia AR.

În prezent, noua imagine poate fi văzută în showroom-urile din Pitești și alte două din Franța.

„Obiectivul nostru este ca la sfârșitul anului 2023 peste 70% din cele 2 500 de puncte de vânzare care alcătuiesc rețeaua comercială primară a mărcii să fie deja adaptată la noile norme. Până acum am primit aproape 700 de proiecte pentru amenajarea exterioară iar acest număr crește rapid.”,

a declarat Thomas Brient, Director Eficiență Vânzări și marketing Dacia.

Articole similare

Ad