Poşta Română a lansat primele două lockere dintr-un total de 3.000 de unități, care urmează a fi instalate în perioada următoare pe întreg teritoriul naţional, informează compania.
„Primele două cutii digitale ale Poştei Române au fost puse în funcţiune în cadrul subunităţilor OP Bucureşti 66, situată pe strada Constantin Titel Petrescu din Capitală, şi în oraşul Buftea (judeţul Ilfov), la oficiul poştal din localitate“, arată comunicatul remis de compania de poștă. Noile unități oferă posibilitatea destinatarilor trimiterilor poştale să-şi ridice coletul oricând doresc, eliminând, astfel, constrângerile legate de intervalul orar de distribuire de către salariaţii poştali sau de timpul de aşteptare pentru ridicarea trimiterilor de la ghişeul poştal. Avizarea clienţilor care au de ridicat un colet se va face prin sms sau e-mail. În plus, destinatarii pot face plata direct la POS-ul integrat pe care-l posedă cutia digitală, aceasta fiind dotată şi cu un ecran tactil ce oferă o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.
„Aşa cum am promis la începutul anului, lansăm şi primele cutii poştale digitale, după punerea în funcţiune a ghişeului poştal digital, petrecută acum ceva mai mult de o lună de zile. Credem cu tărie că prezenţa acestei opţiuni în oficiile noastre poştale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerinţelor pieţei. Clienţii au nevoie de flexibilitate şi proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere. Poşta Română se află într-un proces amplu de investiţii în modernizare, iar anul acesta dispunem cele mai mari investiţii bugetate şi aflate în derulare din ultimele decenii“, a apreciat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
La rândul său, coordonatoarea proiectului de introducere a pachetomatelor în portofoliul de produse al Poştei Române, Lidia Popa, director Regionalizare – Centre de profit, a subliniat că CNPR va continua implementarea programului de digitalizare pentru că are nevoie să se alinieze la standardele contemporane ale comerţului online şi să păstreze poziţia de operator naţional în domeniul serviciilor poştale.