Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco TOPCARE, primul serviciu de asistență premium pentru șoferi bazat pe conectivitate din industria de transport de marfă.

Iveco a lansat primul pachet de servicii și ospitalitate rapidă din industrie: Iveco TOPCARE. Serviciul de asistență premium alimentat de conectivitatea Iveco a fost conceput pentru a veni în sprijinul clienților în caz de întreținere extraordinară neprevăzută, readucând vehiculul pe drum cât mai repede posibil și având grijă de șofer dacă problema necesită mai mult timp pentru a fi rezolvată. Un serviciu de primă clasă – unic în industria de transport de marfă.

Acesta este cel mai recent pas în revoluția mărcii centrată pe șofer, care a început cu lansarea Iveco S-WAY în 2019 și care valorifică conectivitatea sa avansată pentru a oferi clienților soluția de afaceri ideală pentru proprietarii de flote și un partener de călătorie perfect pentru șofer. Consolidându-și angajamentul față de comunitatea sa de șoferi, Iveco a introdus, de fapt, în ultimii 3 ani, produse și servicii menite să îmbunătățească viața de zi cu zi a șoferilor la bord în ceea ce privește siguranța, confortul și conectivitatea.

„Cu TOPCARE, Iveco dovedește încă o dată că este un deschizător de drumuri în inovarea portofoliului său extins de servicii construite în jurul clientului”, spune Mihai Radu Daderlat, Head of Truck BU Customer Service TCO & Services la Iveco. „Impulsionați de abordarea noastră puternic centrată pe șoferi, combinată cu mentalitatea noastră digitală și de conectivitate, am conceput un serviciu de asistență premium pentru a ne asigura că șoferii și proprietarii de flote se bucură de liniște atunci când camionul lor este pe drum. Ne dorim ca clienții noștri să se simtă în siguranță alături de Iveco în orice situație, așa că am conceput o acoperire completă care asigură o acțiune rapidă și agilă datorită sistemelor avansate, maximizând timpul de funcționare al vehiculului și productivitatea afacerii, având în același timp grijă de șofer, chiar și în cazul unor evenimente neașteptate.”

Cu rețeaua extinsă Iveco de peste 1.800 de puncte de service din întreaga Europa, gata să asiste clienții 24 de ore din 24, 7 zile din 7, șoferul nu este niciodată departe de un sprijin de specialitate, iar vehiculul va fi repus rapid pe drum. Oriunde s-ar afla, indiferent de ce are nevoie, Iveco menține vehiculul în mișcare cât mai curând posibil, îmbunătățind productivitatea afacerii proprietarului de flotă.

În cazul unei defecțiuni care îl obligă pe șofer să oprească într-un atelier pentru întreținere extraordinară, camera de control Iveco, care monitorizează în permanență vehiculele conectate, primește o alertă imediată care atribuie cea mai mare prioritate rezolvării defecțiunii din vehicul.

Un proces de aprovizionare urgentă cu piese de schimb este declanșat automat, iar experții calificați în diagnosticare se apucă de lucru pentru a minimiza timpul de nefuncționare, oferind actualizări constante privind stadiul reparației.

Dacă reparația durează mai mult decât se aștepta și șoferul se află departe de casă, Iveco TOPCARE îi pune la dispoziție o gamă de servicii de ospitalitate, inclusiv mese, cazare la hotel, transferuri și parcare, după caz, pentru a-i asigura confortul în timpul așteptării. Pentru o liniște totală, se oferă întotdeauna asistență medicală în cazul unei probleme de sănătate care nu este urgentă.

Iveco TOPCARE este un serviciu de abonament disponibil pe vehiculele conectate Iveco S-WAY, în plus față de contractul de întreținere și reparații Iveco.

Articole similare

Ad