Continental a lansat, pe circuitul Monteblanco, de lângă Sevilla, noua sa generație de anvelope premium Conti Hybrid Generation 5 pentru camioane – mai exact, modelele Conti Hybrid HS5 pentru axa de direcție (disponibilă deocamdată cu dimensiunile 315/70 R 22.5 și 385/55 R 22.5) și Conti Hybrid HD5 315/70 R 22.5 pentru axa motoare. Noile pneuri pot fi conectate la soluții digitale, cum ar fi contiConnect, cu senzor de anvelope preinstalat.
Conti Hybrid Generation 5 promite un kilometraj ridicat (cu până la 20% mai mare decât al generației anterioare, în funcție de dimensiune), durabilitate și robustețe în utilizare mixtă pe drumuri regionale și autostrăzi și tracțiune și rezistență la rulare optimizate, datorită designului benzii de rulare, noilor compuși de cauciuc și construcției carcasei. Noile produse sunt concepute pentru cerințele complexe ale transportatorilor care merg pe drumuri regionale și pe autostradă, unde accelerarea, frânarea și virajele sunt numeroase, ca și tipurile de suprafață de drum. Iar reprezentanții Continental promit că aceste performanțe se mențin pe toată durata de viață. În plus, noile anvelope pot fi reșapate, pentru un kilometraj total și mai mare, deci mai multă eficientă în exploatare.
Compușii de cauciuc utilizați pentru Conti Hybrid Generation 5 au fost dezvoltați pentru a satisface cerințele exigente din transportului regional, iar benzile de rulare, cu construcția lor în două straturi, și compușii inovatori permit un kilometraj ridicat și o robustețe mare, dar optimizează și rezistența la rulare, cu impact pozitiv asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. Ambele variante, HS5 și HD5, oferă performanțe de top în toate condițiile meteorologice – chiar și când, spre finalul vieții, adâncimea profilului este mai mică – datorită benzii de rulare robuste, cu caneluri noi, 3D pe întreaga lățime.
Carcasa de pe HS5 315/70 R22.5 conferă stabilitate suplimentară, uzură uniformă și posibilitate de reșapare, deoarece un cablu lung de oțel trece peste ea în direcția de deplasare și optimizează distribuția presiunii pe suprafața de contact, aspect benefic deoarece pot exista diferite condiții de încărcare, dar reduce și stresul asupra marginilor carcasei, pentru o durată mai mare de viață și posibilitate de reșapare.
În plus, structura nouă a benzii de rulare protejează eficient banda de rulare și carcasa împotriva deteriorărilor cauzate de pietre, în cazul anvelopelor de pe axa motoare, deoarece canelurile centrale cu cavități ce cresc în a doua jumătate a vieții anvelopei și ejectoarele speciale împiedică intrarea pietrelor în anvelopă.