Aquila, lider în furnizarea de soluții integrate de distribuție, logistică și transport în FMCG, a înregistrat un profit net de 64 milioane de lei la 30 septembrie 2022, în creștere cu 47% (20 milioane lei) față de trimestrul al treilea al anului trecut. Achiziția companiei Trigor, din prima jumătate a 2021, a contribuit cu 2,6 milioane de lei la profitabilitatea Aquila, conform rezultatelor financiare consolidate.
Veniturile companiei au înregistrat o creștere consistentă în trimestrul al treilea al 2022 și au atins 1,543 miliarde de lei, cu un avans de aproximativ 164 milioane de lei față de perioada ianuarie-septembrie 2021. Principalele motoare ale evoluției sunt reprezentate de creșterea veniturilor din activitatea de distribuție și de achiziția Trigor, ce a avut un impact de 36 milioane de lei, în același interval.
„Continuăm evoluția pozitivă, cu un nou trimestru de creștere și marje îmbunătățite, deși activăm, în continuare, într-un context imprevizibil al pieței, cu influențe macroeconomice și geopolitice care aduc accente de instabilitate. Veniturile din distribuție au avut un avans de 12% în primele nouă luni, determinat în principal de creșterea organică a acestei linii de business. Canalele Horeca și GasStation au înregistrat creșteri substanțiale, de 32%, respectiv 14%, iar consolidarea Trigor a contribuit cu un plus de 3%. Veniturile din servicii complementare de logistică și de transport au crescut cu 3%, respectiv 16%, odată cu alinierea tarifelor la contextul pieței”, a declarat Cătălin Vasile, CEO Aquila.
Marja brută din vânzarea mărfurilor a crescut cu aproximativ 59 milioane de lei, cu un avans de două puncte procentuale, în comparație cu rezultatul din septembrie 2021. Versiunea integrală a Raportului privind rezultatele financiare aferente celui de-al treilea trimestru al anului 2022 ale Aquila Part Prod Com SA este disponibilă pe site-ul companiei și pe site-ul Bursei de Valori București, începând cu 15.11.2022.